جـزوه سـرا

جـزوه سـرا

دانلود پاورپوینت، جزوات و نمونه سوالات پیام نور،دانلود تحقیق،دانلود پایان نامه و . . .

محل لوگو

تحقیق

پایان نامه

پاور پوینت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 6452

پاورپوینت ماهیان خاویاری ایران


پاورپوینت ماهیان خاویاری ایران

به نام خدا

 

 

فرمت فایل:pptx

تعداد اسلاید:18

انیمیشن و ترانسیشن دهی شده

 

انواع ماهیان خاویاری ایران :

اوزون برون (دراکول ،سوروگا) Acipenser Stellatusشیب Acipenser nudiventrisفیل ماهی (بلوگا) Huso husoتاس ماهی روسی (چالباش ، استرا) Acipenser guldenstedtiتاس ماهی ایران (قره برون) Acipenser Persicus

در اوزون برون پوزه بسیار طویلی وجود دارد (پوزه تقریباً ۶۰% از طول سر را تشکیل می دهد)در ماهی شیپ ، در ردیف های پهلویی خود حدود ۶۰ تا پلاک وجود دارد در صورتیکه در بقیه ۴۰ تا پلاک وجود دارد . (nudiventris یعنی شکم برهنه)- سبیلک ها انشعابات فرعی دارند و ممکن است که ردیف های شکمی در ماهی شیب وجود نداشته باشد ، یعنی در واقع ممکنست که ۳ ردیف پلاک (بجای ۵ ردیف) در آن وجود داشته باشد ، علاوه بر آن پوزه ها نسبتاً نوک تیز بوده که در تشخیص این ماهی مهم می باشد .

در آمار های شیلاتی ، شیپ و تاس ماهی را با هم ذکر می کند . در تاس ماهی (روسی ، ایرانی) پوزه نسبتاً متوسط ، و ردیف فلس ها حدود ۴۰ عدد است و معمولاً با فیل ماهی اشتباه گرفته می شود ولی فرق آنها در این است که فیل ماهی دهان بسیار عریضی دارد در حالیکه تاس ماهیان دهان کوچکتری دارند ، علاوه بر آن سبیلک ها در تاس ماهی به نوک پوزه نزدیک تر می باشد ولی در فیل ماهی سبیلک ها به دهان نزدیک تر هستند . طول پوزه در تاس ماهی ایرانی نسبت به تاس ماهی روسی بیشتر می باشد . در فیل ماهی ، دهان تمام عرض زیر سر را اشغال می کند و سبیلک ها برگی شکل می باشند (از پهلو به هم فشرده شده اند) سبیلک ها به دهان نزدیک ترند و با رشد فیل ماهی طول پوزه بیشتر می شود .


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 58

برچسب های مهم

دانلود پاورپوینت، جزوات و نمونه سوالات پیام نور،دانلود تحقیق،دانلود پایان نامه و . . .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما